12 Şubat 2014 Çarşamba

ÇEKMECELİ AYNA (MAKYAJ DÜZENİ)

Herkese iyi akşamlar,

                                                     mudo concept çekmeceli ayna

Nerdeyse bir yıl önce sizlere mujiden aldığım akrilik çekmecemi paylaşmıştım.
Bu 5 li çekmece aslında makyaj malzemelerimin büyük kısmını alıyor ancak derinliği az olduğu için bazı ürünlerimi sığdıramıyordum.Birde odamdaki tuvalet masasının aynası koyu renk olduğu için makyaj yaparken normal bir aynaya ihtiyaç duyuyordum.Mudo'nun sitesinde gezerken  bu aynalı çekmeceyi gördüm ve sipariş verdim.Bugün elime geçti ve iyiki almışım dedim.Çünkü gözümle görmediğim için basit birşey gelmesinden de korkuyordum açıkcası.Malzemesi kaliteli,aynasını hareket edebiliyor,bir tarafı normal diğer tarafı 5x yakınlaştırıyor.

                                                        Muji 5'li akrilik çekmece


    Daha yeni geldiği için içini yerleştirmedim ve temizlemeden de resmini çektim.Tabanındaki siyah şey çıkabiliyor,sanırım bende çıkarıp kullanacağım.


Derinliği belli olsun diye içine nars toz pudramı koydum,Bu pudramı Mujiden aldığımı çekmeceye sığdıramıyordum.Sanırım açıkta bir ürünüm artık kalmayacak.Ben masaüstünde kalabalıktan hoşlanmıyorum,bazen bu çekmeceleri bile dolabın içine koymayı düşünüyorum ancak kullanış açısından zor olacağından vazgeçiyorum.Eğer bu tarz bir ürüne ihtiyacınız varsa size fikir vermesi açısından bloğa eklemek istedim.Fiyatı 99.50 TL den 79.60 TL'ye düşmüştü.5 TL de kargo ücreti ödedim.Şimdi baktım sitesine birkaç günlüğüne kargo bedava yapmışlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder