18 Aralık 2013 Çarşamba

YENİ FIRÇALARIM

Makyaj fırçalarımdan şurada bahsetmiştim.




Bunlara ek olarak yeni aldığım fırçalardan bahsetmek istedim.Mac 188 hariç diğerleri ise yeni geldi sayılır.


Mac 188;



mac 187-188

188'i krem allık ve aydınlatıcı uygulamada kullanıyorum.Elimde 187 de var ama onu çok kullanmıyorum,188 daha işlevsel geldi bana.Krem allığı sık kullanmıyorum ama aydınlatıcıyı her gün bununla uyguluyorum,çok memnunum.

Real tecniques setting brush;



çok işlevi olan bir fırça ancak ben aydınlatıcı sürmek ve en en çok da gözaltımdaki kapatıcıyı sabitlemek için aldım.Feelunique.com'dan kargo ücreti ödemeden aldım.

Sigma E20;en çok istediğim fırçalardan biriydi bu özellikle alt kirpik çizgisindeki farı dağırmak için kullanacağım.


Sigma P82;bunu krem far,far bazı vs.taban renkler uygulamak için aldım.


Sigma P88;Göz altına ve F80 ın ulaşamadığı burun kenarı vs.kapatıcı uygulamak için aldım


P82 ve P88 in boyutunu kıyaslamanız bakımından F80 nın yanında çektim.


  E25 (seyahat boyu),alışverişimle birlikte sigma tarafından hediye olarak gönderildi,fırçanın sapı kısa ama kıllarının uzunluğu ve yoğunluğunu görmeniz bakımından mac 217 ile birlikte çektim.Kirli olan mac 217.                                                                                                                                                                 

Sigma fırçaları sigmabeauty.com'dan Black Fridaydan faydalanarak kargo ücreti ödemeden aldım.
Şimdilik bu kadar görüşmek üzere hoşçakalın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder