16 Aralık 2013 Pazartesi

NARS-Light Reflecting Setting Powder ( Translucent Crystal )


Herkese merhaba,üst üste iki fondöten yazısından sonra birde pudra yazısı gelsin dedim.Bugün tanıtacağm ürün bahar koleksiyonunda çıkmasına rağmen sephoralarda hala  bulma imkanınız olan bir ürün.Ben alalı bir ay oldu,bu ürünle ilgili dikkatimi çeken şey herkes sonuncu bir taneyi alıyor aynı şekilde ben aldığımda da standta bir taneydi,görevliye sordum bu durumu,bittikçe ellerinde varsa bir tane daha istiyoruz dedi.Neyse pudra ile ilgili düşüncelerime gelecek olursak;

Bir kere ilk izlenime gelince pudra kabında plastikmiş gibi duruyor,parmağınızla bir kez dokunduğunuzda neredeyse hiç ürün gelmiyor,renk alabilmeniz için iki-üç kez tekrarlamanız gerekiyor.


Gün ışığında çekme istedim ancak hava genellikle kapalı olduğu için yine gerçeği yansıtmayacaktı bende kaşam çektim.Verdiği aydınlık çok doğal olduğu için resimde yansıtması çok zor,resimlerin üzerine tıklarsanız büyük halini görebilirsiniz.
Beyaz olması ve minik  ışıltıları olması gözünüzü hiç korkutmasın çünkü az renk verdiği için yüzünüzde beyaz beyaz durmuyor,ışıltılar ise hiç belli olmuyor aynı isminden de belli olduğu gibi yüzünüze aydınlık katıyor.Sürdükten sonra cildinizi yumuşacık hissediyorsunuz,cildinizi germiyor,kurutmuyor.O kadar ince bir yapısı varki cakey bir görüntüye ulaşmanız imkansız.Favori ürünlerimden Nars loose powder ımın sonuna gelmiş biri olarak bu pudranın sabitleyici özelliğini ve fondötenin kalıcılığını artırma konusunda performansını loose powder kadar iyi bulmadım ama aydınlık verme açısından gayet başarılı.Ürün 7 gr.Fiyatı 95 tl,

1 yorum:

  1. Canım tam benlik bir blog cok ama cok begendim hemen takibe alıyorum bende seni bloguma beklerim sevgilerr:):)
    busragenc.blogspot.com

    YanıtlaSil