25 Temmuz 2013 Perşembe

BOURJOIS HEALTHY MIX FONDÖTEN



 Bourjois fondötenin methini duymayan kalmamıştır heralde.meyve özlerinden oluşan içeriği,uygun fiyatlı olması ve iyi performansından dolayı kısa zamanda bloggerların ve youtube makyaj gurularının gözdesi oldu.Bu kadar sevilen fondöteni denememek olmazdı heralde:).

Öncelikle yarı parlak bir görünüm sağlıyor,bu yüzden kuru ve normal ciltlere daha uygun olduğunu düşünüyorum,karma ciltliler pudra ile destekleyerek kullanabilirler ama yağlı ciltler gün içinde fazla parlayabilirler.Kapatıcılığı ortaya yakın,ben tek kat uyguluyorum.Şişesi pompalı,çoğu fondötenler gibi 30 ml.Açık tenliler için uygun renk seçeneği var,bende gayet açık tenli olarak en açığı 51 numarasını kullanıyorum.İçeriği meyve özlerinden oluştuğu için,ilk sürüşte meyve kokusunu hissediyorsunuz ama kokusu beni rahatsız etmedi.Kalıcılığı iyi,fiyatı 59 TL.Aldığım sıra fondöten ihtiyacım olduğu için kampanya bekleyemedim ama sabırlı olup daha uygun fiyata almak münkün.Bence gayet güzel bir fondöten almayı düşünenlere tavsiye ederim.

                       


                       

1 yorum:

  1. Ben de çok severek kullanıyorum. Harika bir fondöten. Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil