10 Mart 2013 Pazar

MAC CREMEBLEND BLUSH (SO SWEET,SO EASY)

Öncelikle herkese merhaba,bugün size mac'ın krem allığından bahsetmek istedim.Son zamanlarda krem allıklara takmış bulunuyorum,sizler için ilk olarak mac ın krem allığını yorumlayacağım,ileri ki günlerde ise inglottan aldığım krem allığın yazısını yazacağım.Aslında elimde yayınlamak istediğim ürünler birikti ama bir türlü güneş ışığı yakalayamadığım için erteledim,durdum.Ama baktım ki süre uzuyor artık güneşli ortam olmasa da birkaçının fotolarını çektim,çok içime sinmezse sonradan editleyip yenileri eklerim diye düşünüyorum.
Açıkcası rengi ilk gördüğümde bana fazla iddialı gelmişti ancak yüzde kabındaki gibi durmuyor ve yoğunluğunu istediğini kadar ayarlayabiliyorsunuz,ben zaten çok hafif uygulama yapıyorum.

Bir diğer nokta ise renk ilk yüzünüze sürdüğünüz gibi kalmıyor,5-10 dakika içinde daha silikleşiyor.
Maalesef kalıcılığı toz allıklar gibi yüksek değil:(
Burda daağıtılmış halini görüyorsunuz.
Bu resimde yüzümdeki duruşu,rsmi ilk sürdüğümde çektim,zamanla bu kadar pembe durmuyor,daha doğal duruyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder