14 Mart 2013 Perşembe

INGLOT AMC CREAM BLUSH NO:88

Herkese merhaba,bugün ki blog yazımız inglot krem allık ile ilgili.Rengi şeftali-gül kurusu arası birazda içinde kahve tonu barındıran tarifi zor bir renk.Elimdeki renklerden farklı olduğu için tercih ettim.Her allığım gibi bunuda hafif uyguluyorum,çok doğal duruyor.

Kabındaki duruşu bu şekilde,kabı biraz küçük.


Kalıcılığı orta düzeyde,toz allıklar kadar kalıcı değil,kötü yanı ise maalesef sert bir yapısı var,alırken bazen topak topak oluyor,ama elimle dağıtıp homojen hale getiyorum.

Buda tenimde duruşu,tabi yüzüme bu yoğunlukta sürmüyorum.Resimde rengi belli olsun diye yoğun sürdüm.


Maalesef İnglotun bir çok mağazası kapandı,sanırım sadece iki mağazası açık.
Ankara'da oturanlar için İnglotun Armada'daki mağazası açık diye biliyorum.

Görüşmek üzere,hoşçakalın...

1 yorum:

  1. tam inglot hayranı olarak bu ürünü nasıl göz ardı edebildim hala bilmiyorum :( umarım gitmeye niyetlendiğimde kapanmamış olur inglot :)

    blogunuzu yni keşfettim çok güzell :) bende beklerimm :)

    http://jelibonunrenklidunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil