24 Ağustos 2012 Cuma

THE BALM LUSCİOUS LANI TEKLİ FAR


Bugün yine far ile devam edelim diye düşündüm ve the balmın tekli farını seçtim.


Bendeki rengi luscious lani,hafif pembelik içeren ten rengine yakın bir renk,ayrıca resimde de biraz belli olduğu gibi minik ışıltılara sahip.Ben bu renklerde ki farlarımı,tüm göz kapağıma sürüp,kirpik dibime ise eyeliner çekmeyi seviyorum.Gölgeli makyajlarda ise gözün iç kısmına sürüyorum.Doğal olarak benim en çok kullandığım far rengi,bu tonlarda oluyor.


Ürün içeriğini merak edenler varsa diye resmini çektim.


Ürün 3.4g,yani gramaj olarak yeterince göz doyurucu.Pigmentasyonu güzel,kalıcılığı da fena değil.Zaten the balmı fiyat performans açısından çok beğeniyorum,herkese tavsiye ederim.


Buda tende duruşu.

3 yorum:

  1. Biraz MAC-Naked Lunch'a benzettim:) güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. Ben de almistim bunu son indirimde guzel bir urun

    YanıtlaSil
  3. görkemcim teşekkür ederim,sen söyledikten sonra farkettim,gerçektende naked luncha benziyor.
    audrey,beğenmene sevindim,indirimde alınınca tabi daha da iyi oluyor:)

    YanıtlaSil