1 Temmuz 2012 Pazar

BİTENLER

Aslında bu pazar haziran ayının en çok kullanılanlarını yazmayı düşünüyordum,çünkü uzun zamandır böyle postlar yazmıyorum ancak fikir değişikliği yaptım ve bitenler yazısını yazmaya karar verdim.Belki önümüzdeki günlerde bu ayın favorilerini de yayınlarım.

Herzaman olduğu gibi bitenlerin çoğunluğunu cilt bakım ürünleri oluşturuyor.


Makyaj malzemesi olarak biten tek şey max factor rimel,tekrar almayı düşünmüyorum.

Neutrogena yoğun bakım kremi,tekrar tekrar aldığım bir ürün,ellerime ve vücuduma kullanıyorum,hem uygun fiyatlı hem de güzel.

Bioderma atoderm gel,tek başına iyi temizlemiyor ama h2o ile kullandım,fena değildi,şimdilik tekrar almayı düşünmüyorum.


Bioderma göz kremi,memnun kaldım,tekrar alırım.

Bioderma sensibio AR,tekrar almayı düşünmüyorum.


Bioderma h2o temizleme suyu,güzel bir ürün yerine yenisi açıldı bile.

Lüx pamuk,yumuşak olduğu için seviyorum,tekrar tekrar alırım.

Bioderma photoderm max +50,bu testerıydı,beğendiğim için büyük boyunu aldım.Şu an kullanıyorum,memnunum.

Avene nemlendirici(spf 20),güzel bir krem,kışın alınabilir.

2 yorum:

  1. şu bioderma makyaj temizleyicisinden ben de alacağım.

    YanıtlaSil
  2. bioderma'nın makyaj temizleyicisini bende kullanıyorum çok memnunum ama cilt bakım ürünlerini henüz denemedim.Bir ara onlarıda deneyeceğim.çekilişime beklerim:)

    YanıtlaSil