4 Mayıs 2012 Cuma

NARS SINGLE EYESHADOW (EDIE)


Narsın ürünlerini çok severek çok severek kullanıyorum.Bu zamana kadar fondötenini,pudrasını,far bazını,allığını ve aydınlatıcısını kullandım.Hepsinden de çok memnun kaldım.Ancak bu farla ilgili yorumlarım hiç de güzel olmayacak çünkü benim için sonuç tam bir hüsran oldu.Ben bu ürünü Ankara Harvey Nichols'dan almıştım,şayet bana bozuk,resmen taşlaşmış gibi renk vermeyen bir ürün satmadılarsa ben hayatımda böyle kötü bir far kullanmadım.Satmadılarsa diyorum çünkü standda testerlarını deneyerek aldım.Neyse ürüne gelecek olursak hemen hemen hiç renk vermiyor,belli olsun diye resmen kazımak zorunda kalıyorum ki öylede resmen toz toz oluyor.Tene sürülmüş halini ekleyemedim çünkü farı göremezsiniz:)


Aa birazda olsa renk vermiş demeyim,bu kadar rengi çıkarabilmek için çok uğraştım.

Sonuç olarak 3-5 liraya aldığım flormar,color me markalı ürünler bundan kat kat güzel.Aslında çöpe atsan atılır,hiç bir işlevi yok,şimdilik verdiğim paraya kıyamadığım için duruyor ama boşa kalabalık yani.Ürün 3.5 gr-ben %40 indirimle 30 liraya almıştım.Birde normal fiyatından alsaydım,çok üzülürdüm.Diğer renklerinden emin olmamakla birlikte bu rengi asla tavsiye etmiyorum.

Eğer çekilişime katılmak isterseniz tık tık

2 yorum:

  1. canım renk olarak başka bir şey seçseydin keşke kötü olmuş ama narsın farları diğer farlar gibi değil uygulamasını biraz değişik yapmak lazım. fırçayla direk sürerek değil de pıt pıt şeklinde bırakınca renk veriyor, far bazsız belli de olmuyor zaten. ama sanırım bu farlarına has bi durum sadece. diğer ürünleri güzel =)

    YanıtlaSil
  2. Ayşencim narssn kendi far bazıylada denedim ama yok okadar kötü ki,ürün resmen fırçaya gelmiyor.Ama belki benimki kötüdür çünkü testerı renk veriyordu diye hatırlıyorum birde farlardan ilgimi çeken nepal rengi fln vardı onların testerları daha yumuşaktı ve daha pigmentliydi,belki onlar güzeldir.

    YanıtlaSil