3 Kasım 2011 Perşembe

MAX FACTOR COLOUR COLECTIONS SERİSİNDEN RUJLARIM

830-dusky rose
(Bu renk tam bir pembe,swatchdanda belli olacağı gibi yapı olarak biraz parlak duruyor ama içinde sim yok)


825-pink brandy
(Bu renk şeftali tonunda,dusky rose gibi parlak durmuyor,bundada sim fln yok)
Resimde biraz turuncu ağırlıklı çıkmış,gerçek rengi daha tok ve böyle turuncu değil,pink brandy'i gözdede swatchlamıştır,isterseniz ordanda inceleyebilirsiniz.tık tık.
pink brandy

dusky rose
Son olarak gayet kalıcılar ve sürümleri kolay.Tavsiye ederim.

6 yorum:

  1. renkleri cok güzel canim rujlarinin ben de seftali renkli rujlari cok begeniyorum eminim dudakta da cok güzel duruyolardir )

    YanıtlaSil
  2. seviyorum bu rujları:) ama gözüm yeni rujlarında:)

    YanıtlaSil
  3. demirçiçek dudakta duruşunu ekleyecektim ama dudaklarım bu ara biraz kuru oyüzden eklemedim,ama dudakta duruşları güzel.
    özgecim yeni rujlarından bir renk aldım,yakında swatchını ekleyeceğim,yeni serinin ambalajınıda çok sevdim,biraz estee lauderın rujlarınada benzetmişler.

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzelmiş rengi :)

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı bayramlar .. :) ayrıca .. hoş seçimler :)
    bus & mug

    YanıtlaSil
  6. sevda,bus and mug teşekkür ederim,bende herkesin bayramını kutluyorum:)

    YanıtlaSil