20 Eylül 2011 Salı

ESTEE LAUDER PURE COLOR 5'Lİ FAR PALETİ


Far paletini,bu yaz ykm'den indirimli almıştım.Yanlış hatırlamıyorsam 2009 sonbahar-kış koleksiyon ürünleri arasında satışa çıkmıştı,doğal olarak koleksiyon ürünü olup,zamanıda geçince stokları eritmek için indirime gittiler.Elca'da da satıldığını duydum,hatta bu zamanda bile bu ürünü orda bulmak mümkün olabilir diye düşünüyorum.Ürüne gelince herşeyden önce çok şık bir ambalajı var,içerisinde aynası,aplikatörü ve ufak fırçası mevcut.Benim göz çevrem yağlı olmadığı için genelde farlarda çok sorun yaşamıyorum,bu farlarda da bende gayet kalıcı oldu.Benim aldığım palet 02-surreal violet,içerisinde iki tane mor tonunda far,pembemsi beyaz bir far,gri ve siyaha yakın mürdüm tonunda bir renk var.Bence gayet güzel bir palet,bulursanız kaçırmayın derim.Mavili bir paleti vardı,oda çok güzel görünüyordu.7.6gr indirimli fiyatı 49TL.
Swatchları ise söyle;

2 yorum: