5 Şubat 2011 Cumartesi

MAYBELLINE AFFINITONE CONCEALER NO:01 (Nude beige)

Önce şunu belirteyim benim pastel magic touch ve maybelline affinitone dan başka concealer deneyimim olmadi.                           
                                                 (hiçbir şey sürülmemiş hali)
                                                (güneş kremi sürülmüş hali)
(concealer sürülmüş hali)
Ben bayağı açık tenliyim,Affinitone01,çok kapatıcı bir ürün değil ama bende yeterli oluyor,gözaltlarıma güzel bir aydınlık veriyor.Bundan önce 02 numarasını da kullanmıştım,oda baya açık bir renk,tenimle aynı renk olmuştu ve bana daha kapatıcı gelmişti,eğer göz altlarınızda çok morluk varsa 02(natural) alın derim.Concealerın altına krem sürmediğim zaman,concealer çizgilere doluyor ve olmayan çizgileri bile belli ediyor.Altına hafif bir krem sürdüğümde de çok başarılı olmuyor.Bir çok dermatologdan güneş kreminin gözaltına da sürülmesi gerektiğini duyduğumdan beri,(sebamed 50 faktör kullanıyorum)concealer ın altına güneş koruyucumu sürüyorum(10 dk bekliyorum)ve kesinlikle concealer çizgilere dolmuyor,kırışık göstermiyor ve daha aydınlık duruyor,ayrıca kışın gözaltlarımda kurumuyor..Bu arada benim göz çevrem yağlı değil,sanırım normal.Sizinde göz altlarınız yağlı değilse,concealer öncesi iyi nemlendirmenizi öneririm.:)Birde göz pınarına kırık beyaz fardan azcık alıp pıt pıt yapıyorum,böyle daha çok hoşuma gidiyor.Son resimdede göz pınarını aydınlattım.Yağ butıncuğu yaptığını duymuştum,ilk tüpte bir sorun olmadı ama ikinciyi kullandığımda bir tane bende de oluştu,eğer kullandığım başka birşeyden değilseki(biraz düşük ihtimal geliyor bana)uzun süreli kullanımda yağ butoncuğu yapıyor:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder